1. března 2018

Paličkovaná vajíčka

Konečně! Tak mi to chybělo... slyšet ten uklidňující zvuk dřevěných paliček. Doslova jsem je oprášila a vrhla se zlehka na jednoduchá vajíčka. Po letech, ale jako včera. Prostě, co se v mládí naučíš....
Mám radost.

Jen mi ta moje tvořivá roztříštěnost zdržuje jiné projekty, ale už jsem to nemohla vydržet:-)


Pěkný první březnový den! :-)
Lucie

13 komentářů:

  1. Luci,krasa.Hned si obe objednavam,pokud udelas na prodej.Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud stihneme kafe do Velikonoc, vezmu ti je, stejně jsem u nich myslela na tebe, že by ti mohly udělat radost;-)

      Vymazat
    2. Ty jsi milous��Do Velikonoc to urco stihnem.

      Vymazat
  2. Nádherné, vkusné!
    Moja dcéra sa v detstve tiež naučila paličkovať na Španej Doline, kde sme mali chalupu-drevenicu.
    Aj sa tam potom v dospelosti vydávala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je moc hezké, že se tam vrátila. Musí tam být hezky.;-)

      Vymazat
  3. Ahoj Lucko, vajíčkka máš moc pěkná, něžná. :-) Já kdysi také malinko paličkovala, ale nevím, nevím, jestli mně by v hlavě něco naběhlo.. ;-) Krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo, určitě zůstalo. Já to tam taky našla. :-D

      Vymazat
  4. Sikovne rucicky mas. A ty kolicky, jsou to kolicky, ze?, jsou uzasne taky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci, ano, jsou to kolíčky, mám tajnou krabičku s poklady.;-)

      Vymazat
  5. Luci, máš můj obdiv!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Lucko, je něco co neumíte? :-) Vajíčka jsou moc krásná, jste fakt šikovná a inspirativní! Mějte se krásně! ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuji. Je toho tolik, co bych chtěla umět, ale na to jeden život nestačí. :-) Vždy mě mile potěší, že se mé tvoření líbí a pokud i někoho inspiruje, to je pak radost ještě větší. :-)

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu.