19. ledna 2018

Domečkový set pro miminko ♥

Toto jsem plánovala hooodně dlouho. K realizaci byla ale dlouhá cesta. Látky mám koupené a nařezané více než půl roku, a možná dobře, že počkaly. Promyslela jsem si a ujasnila, co z nich vlastně chci vytvořit a šití jsem si užila a troufám si říct, že každý výrobek i vymazlila.:-)
Možná jste už něco viděly u mě na facebooku, kam jsem vkládala postupně, jak mi přibývaly jednotlivé části.

A co takový set obsahuje:
- miminkovská deka, velká tak akorát na miminko, do kočárku, kolébky, jen tak na ležení či hraní. Je sice tenká, ale z kvalitního vatelínu, který má dobré termolizolační vlastnosti, je tvarově stabilní. Z druhé strany má heboučké, měkoučké minky.


- sada kousátek - mazlící dečka s chrastítkem a dřevěnou kuličkou (ve dvou variantách!), nebo/a kousátko ouška. Vybrat si ale můžete i jiná kousátka z mého sortimentu, např. háčkované medvídky či korálková kousátka


- plenkovník - nezbytný pomocník na cesty. Sama používám skoro už dva roky a neměnila bych; vymazlený je nově zipovou kapsičkou (nevím, proč jsem se těch zipů tak bála)
Plenkovník je pevný, vyztužený, prošitý, vejdou se vám tam jednorázové plenky, ubrousky, bodyčko, bryndák, očkovací průkaz či štětičky do ouška, pokud jedete zrovna na bazén.:-)


- obal na očkovací průkazku - nově s šitou klopou a patentkem na zapínání (děkuji, Ježíšku!) :-) ; na výběr jsou dva typy zapínání i barev. Kdo by přece jen chtěl tu jemně pastelovou trošku rozzářit svěží červenou


- girlanda nad postýlku - aby bylo sladěno už úplně všechno:-) Ušita tak, aby byla akorát po délce postýlky...


Nakonec mi při focení girlanda nešla k dece (i když s tou červenou je to šmrncovní), tak udělám ještě jednu, opravdu do setu, ze stejných látek jako deka. Až budu mít, ukážu zde nebo na fb.

Vše je naskladněno na fleru, pokud by někdo chtěl originální dárek pro budoucí maminku a miminko, zde o 11% levněji:-)

PS: plán na tento měsíc splněn, nařezaných látek ale čeká ještě dost (já je hrozně ráda řežu a chystám po nocích... :-))

5 komentářů:

  1. Moc krásná, něžná práce!
    Luci, přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Téda! Tolik práce a tolik krásy! Ta látka s domečky... A ta starorůžová! Plenkovník je geniální (proč já ho pro Sáru nestihla před rokem ušít?).. Celé je to úžasné:) B.

    OdpovědětVymazat
  3. No teda to je krása!!! Ty domečky to úúúžasně oživily!

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, krasa, nadhera, uzasne. Barvy, materialy, latky celkove, i provedeni. Tleskam. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za krásné komentáře, moc mě to těší a je to motor do další práce. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.