12. prosince 2017

Obaly na dárečky

Když jsem šila v listopadu adventní kalendáře, zkusila jsem ušít i větší pytlíky na dárečky. Dají se použít opakovaně, na Mikuláše i na Vánoce. Těším se, až je zařadím i do našeho balení dárečků, ale letos to nebude, mohla bych se prozradit.:-)



Nakoupila jsem i látky na příští rok, protože adventní kalendáře měly úspěch a já měla docela stres, abych všechny objednávky stihla. Budu muset šít i přes rok, jen se k tomu nemůžu moc přiznávat:-D

Pytlíky jsem šila v různých velikostech, aby měly využití na větší dárečky i na malé drobnosti. Jsou vypodšívkované, takže jsou krásně pevné a neprozradí obsah. Ušila jsem jim také rovné dno, jednak, aby lépe stály, ale také proto, že se mi moc nelíbily ty trčící rožky.

Ozdobeny ladící šňůrkou, korálky a visačkou či jmenovkou, to musí být.:-)

3 komentáře:

  1. Luci, nadherne pytlicky na darecky, krasne latky. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné jsou!
    Luci, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné pytlíčky. Perníčková látka je kouzelná. :-) Pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.