1. května 2017

Deka k pohádce...

... nebo k přírodopisným dokumentům, které má Adam ještě raději. Už od mala. Ušila jsem mu deku, která snad bude sloužit i jako přehoz přes postel.

Dokončit tuto deku mi trvalo neuvěřitelné 4 měsíce.... No, mezitím jsem toho zvládala dost, ale i tak...:-) Vím, co je s tím práce, odkládala jsem ji, co to šlo. Ale ten pocit z dokončené práce... proč jsem tak dlouho čekala?

Ono, časová náročnost je dost velká. Nařezat 48 čtverců , sešít, rozžehlit švy, sešpendlit s vatelínem a spodním, věčně utíkajícím, fleesem... pak všechno prošít, připravit si 6 metrů dlouhý lemující proužek, našpendlit, obšít.... Ručně zašívat necelých šest metrů jsem opravdu nechtěla, využila jsem proto návodu (moc se mi líbí postup na ukončení/spojení obou konců. Příště ale raději budu přišívat zase ručně, nedařilo se mi být vždy přesná v rubu...) 

K tomu připočíst spoustu času stráveným měřením, žehlením, upravováním a zase měřením. Jsem puntičkář, a to mně asi dost zdržuje. Moc s s tím mazlím. :-) Ale baví mně to strašně moc, každá fáze, od řezání látek, až po finální začišťování všudypřítomných nitek ! :-)

Deka má pro mně a můj stroj úctyhodné rozměry, a to 120 cm x 160 cm. I přes spoustu nedokonalostí jsem s ní spokojená.





Takže další krok, z plánované přeměny pokojíčku pro obě děti, hotov. Jdu do toho trošku opačně, místo přestavby a nového nábytku začínám dekoracemi. :-D

Krásný první máj přeji!
Lucie


4 komentáře:

  1. Luci, je super! Moc se mi líbí barevnost :-) Vůbec přeci nevadí, že trvalo dlouho, důležité je, že si ji nakonec dotáhla a může dělat radost někomu jinému .-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, je nádherná. Věřím, že byla pracná, ale stálo to za to. skvěle barvy i vzory! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je tedy luxusní. Nádherná, krásná, úžasná...
    Smekám před tvojhí šikovností.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.