29. května 2017

Cyklotoulky Poodřím

Konečně jsme vyrazili. Loni byla Stelinka ještě na kolo malinká, předloni jsem byla těhotná. Loni manžel spadl a půl roku se léčil se zlomeným loktem, takže jsme společně konečně mohli vyrazit až letos.

Krásná cesta Poodřím, balzám na duši.... dnes více fotek, snad nevadí:-) Ani jsem nestihla fotit všechno co mně zaujalo, už tak jsem občas zastavovala častěji, než všichni chtěli :-) Co ale nafotit nešlo, byla všudy přítomná vůně odkvétajícího medvědího česneku, kterého je Poodří opravdu plné.




 Nádherné louky plné květin, jaké jsem viděla snad naposledy v dětství





Občerstvovací a hrací přestávka musela být, to je jasné... :-)

 No a bez rybníků by to nešlo... a že jich v Poodří je:-)


V nohou příjemných 20 km, Adámek, šikula, ujel bez problémů celou trasu a určitě bychom toho zvládli i více. Ono, něco ty rovinky mají do sebe, dá se ujet s dětmi vetší dálka.:-)

Tak tolik od nás z víkendu:-)

Přeji krásný slunečný týden:-)

Lucie


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu.