3. prosince 2016

Stromečky

Další várka oblíbených stromečků. Nikdy mi žádný nezůstane a tak jej pak doma jako dekoraci nemám, třeba letos něco zbude:-)

Návod jsem tu dávala loni. Zkoušeli jste? Pokud ne, zkuste, za večer nebo za dva jej máte (záleží jak dlouhé večery máte:-) )




A ještě jich pár dodělávám. Jak jednou začnu, neumím skončit. :-)

Lucie

6 komentářů:

  1. Vypadají dobře, asi vyzkouším ;) Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, tvé vánoční přípravy se mi moc líbí. Stromečky jsou parádní a ten advenťák - perfektní, Adamek si to jistě užívá...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc hezké mám moc ráda ruční práce hlavně vánoční pořád musim něco tvořit Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Luci,stroměčky vypadají úžasně. A chápu to, že když se začne, pak se nedá skončit. :-) Měj se krásně Ivana.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou moc hezký :) To bych v životě neuháčkovala... Respekt !

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc všem za milé komentáře, udělaly jste mi radost. Jsem ráda, že se líbí. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.