19. srpna 2015

Jen tak....radosti a starosti...

Léto utíká a já nevím, jestli si to užívám... únava mně poslední týdny přemáhá a já nemám chuť vůbec na nic. Dovolená je za námi, užili jsme si spoustu turistiky. Chvílemi nechápu, že jsem to vůbec dala. :-) Jen bych uvítala ještě jednu, takovou válecí, aspoň na pár dnů...............:-)

Měla jsem tolik plánů, udělat marmelády, pesta, péct koláče, klukům kynuté knedlíky s ovocem, jít do lesa, na kolo, na procházku. Udělat nějaké změny doma, koupit si něco pro radost....

Já vím, že to bude lepší, nechci si stěžovat, to vůbec. Jen nějak pořád neumím pochopit, že někdy nejde všechno. Neumím odpočívat tak, abych neměla špatné svědomí, že něco nedělám.

Už se ale těším a věřím, že se to brzy srovná.:-)

Od září jde náš malý školáček do školy. Jde dříve, 6 let bude mít koncem září. Snad jsme udělali dobře. Mně čeká poslední měsíc v práci, dostala jsem výpověď, po 5 letech spolupráce mně to dost mrzí. Hlavně to podání a celkově atmosféra. "Bohužel" jsem tam pracovala na IČ, takže nemám výhody zaměstnanecké. Práci si už nehledám, nemusím a už ani nemůžu:-) Naštěstí mám ještě zkrácený úvazek v oboru, který jsem vystudovala.

Věřím, že teď bude už více času na všechno i chuť a důvod tvořit. Moc se těším:-)

Pěkný zbytek léta přeji!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu.