26. ledna 2015

Kolečková deka

Deky pro miminka vyrábím hrozně ráda. U této jsem začala dříve, než jsem věděla, že bude pro holčičku, proto jsem paralelně háčkovala i z modro-hnědé příze. Nakonec byla dokončena jen tato. Klučičí kolečka čekají v košíku na svůj čas...Nějak nemohu dokončit jen tak do "zásoby". Můj motor je konkrétní člověk, kdy háčkuju a raduju se a těším se a doufám, že udělá radost:-)

Velikost zhruba 100-60 cm, zateplena termolínem, podšitá fleecem.


Tato už slouží a červenému kočárku neskutečně sluší:-)

2 komentáře:

  1. Nevím, jak sluší červenému kočárku, ale už na té židli vypadá skvěle! :-) Dělala jsem stejnou pro syna, je to skvělý, nadčasový vzor. Ať příspěvky i pravidelní čtenáři pěkně přibývají, já určitě přijdu zas :-) Hezký den Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc Aničko za pochvalu i za úplně první komentář:-) Teprve se rozkoukávám, ale vynasnažím se:-) L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.